Bananowy pudding z chia

Nasiona chia, inaczej szałwia hiszpańska, uważane są za superfoods, dostarczają ogromną ilość witamin i składników mineralnych, a także tak potrzebne nam kwasy omega – 3 oraz dużą ilość błonnika. Co więcej są bardzo smaczne i szybkie w przygotowaniu. Warto włączyć je do codziennej diety! Co można z nich zrobić? Np. pudding!


Składniki (1 porcja):

  • nasiona chia – 20 g – 2 łyżki,
  • banan – 1 średni,
  • mleko 2 % tł * – ok 120 g – 1/2 szklanki,
  • dowolne owoce, np. borówka amerykańska – ok. 100 g.

* można także użyć mleka roślinnego

Czas przygotowania: 10 minut

Sposób przygotowania:

  1. Mleko zmiksować z 1/2 banana, do koktajlu dodać nasiona chia. Powstałą mieszaninę wstawić na noc do lodówki.
  2. Powstały pudding wystarczy rano wymieszać z pokrojonym w plasterki bananem (1/2 sztuki) oraz dowolnymi owocami (polecam borówkę amerykańską).

SMACZNEGO!

0 komentarzy

Odpowiedz

Chcesz wziąć udział w dyskusji?
Śmiało, napisz coś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.