Bananowy pudding z chia

Nasiona chia, inaczej szałwia hiszpańska, uważane są za superfoods, dostarczają ogromną ilość witamin i składników mineralnych, a także tak potrzebne nam kwasy omega – 3 oraz dużą ilość błonnika. Co więcej są bardzo smaczne i szybkie w przygotowaniu. Warto włączyć je do codziennej diety! Co można z nich zrobić? Np. pudding!


Składniki (1 porcja):

  • nasiona chia – 20 g – 2 łyżki,
  • banan – 1 średni,
  • mleko 2 % tł * – ok 120 g – 1/2 szklanki,
  • dowolne owoce, np. borówka amerykańska – ok. 100 g.

* można także użyć mleka roślinnego

Czas przygotowania: 10 minut

Sposób przygotowania:

  1. Mleko zmiksować z 1/2 banana, do koktajlu dodać nasiona chia. Powstałą mieszaninę wstawić na noc do lodówki.
  2. Powstały pudding wystarczy rano wymieszać z pokrojonym w plasterki bananem (1/2 sztuki) oraz dowolnymi owocami (polecam borówkę amerykańską).

SMACZNEGO!

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.